|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo Wii Snak om computerspil til Nintendo Wii eller omkring Wii generelt |
Conection Problem
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, i fredags begav jeg mig ud for at købe et 32" TV og en Wii, men problemet er at jeg ikke kan få den nøvendige opdate til at kunne gå ind i shoppen og lign. ting, PLEASE hjælp, hvis der er en der kender til det og ved hvordan jeg undgår det.
EDIT: Den siger: Error code 32017 An error has occurred. Unable to perform the Wii system update. Visit support.nintendo.com for assistance. Problemet er bare at jeg ikke kan finde noget derinde
Sidst redigeret af Taizun; 02-09-09 kl 15:28. |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Er du sikker på at forbindelsen til internettet er korrekt opsat på den?
Hvis dit trådløse netværk benytter en adgangskode, skal denne indtastes manuelt. Få eventuelt en af dine forældre, ældre søskende, eller en ven der har forstand på det, til at hjælpe dig, da man nemt kan lave kluder i det. Tro mig, jeg har selv kludret i det på min vens Wii. Hvis du ikke har en trådløs router, er eneste mulighed for at koble sig på internettet med Wii'en, at købe en LAN-adapter. Her er 2 LAN-adaptere fra CoolShop. - CoolShop - Danmarks laveste priser, med prisgaranti. Dag til dag levering af spil til PC, PS2, PS3, PSP, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS samt Blu-ray film. (Denne er fra Nintendo) - CoolShop - Danmarks laveste priser, med prisgaranti. Dag til dag levering af spil til PC, PS2, PS3, PSP, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS samt Blu-ray film. (Denne er fra Datel. Går ud fra at det er samme kvalitet som Nintendo's, men blot forskellige firmaer. Større firmaer sætter altid priserne højere)
|
|
#3 (permalink) | |
|
Game Freak!!
Citer:
Ellers TUSIND TAK FOR DIN HJÆLP
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:31.

Linear Mode