|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo DS (NDS) Snak om computerspil til Nintendo DS eller omkring NDS generelt |
Pokemon Diamond/Paerl
| Se Afstemnings Resultat: Hvad synes du om "Pokemon Diamond og Pearl" | |||
| Jeg synes det er et godt spil |
|
2 | 20.00% |
| Jeg synes ikke at det er så godt |
|
3 | 30.00% |
| Jeg kender til det, men har aldrig spillet det |
|
3 | 30.00% |
| Er der sådan et spil, det har jeg aldrig hørt om |
|
2 | 20.00% |
| Deltagere: 10. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) |
|
StarFox-Gamer
![]() |
Jeg er en stor fan af Pokémon-serien. Dvs. de to første generationer. Den tredjes og denne fjerdes Pokémoner har aldrig været så uoriginale. De har slet ikke den Pokémon-følelse, som de burde have, og der er slet ikke tilføjet noget nyt. Jeg kørte hvertfald træt i det og havde ingen motivation for at træne mine Pokémoner i højere levels, hvorefter jeg kunne besejre ligaen.
Næh, når jeg skal anbefale et Pokémonspil, siger jeg altid Pokémon Gold eller Pokémon FireRed (sidstnævnte er et remake af Pokémon Red). Hvis udvikleren dog bare lavede et remake af den anden generation, vil det blive meget bedre. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2009
![]()
|
Citer:
Jeg vil også anbefale firered eller leafgreen, de bringer lidt nyskabelse til Kanto uden at ødelægge den der gamle pokémon følelse. De har faktisk lavet en remake af gold og silver, de hedder "Heart Gold" og "Soul Silver" og udkom i Japan i septemper, de udkommer i USA og Canada d. 1. marts 2010 og i europa d. 2. marts 2010. For mere information se: Pokémon HeartGold and SoulSilver - The Pokémon Wiki - Pokémon Diamond, Pearl, Platinum and more (på engelsk) Kæft jeg ved mange mærkelige ting... |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:28.

Linear Mode