|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo DS (NDS) Snak om computerspil til Nintendo DS eller omkring NDS generelt |
R4i-3DS, 3DSTT, EZ Flash Vi........
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Sep 2011
Sted: Østjylland
![]()
|
Jeg leder efter et kort til min Nintendo 3DS, er der nogen, der ved, hvad man skal gå efter, eller kan anbefale, hvad man skal købe? Hvad er det bedste? Det er lidt af en jungle at finde ud af, synes jeg!
![]() Hvordan lægger man spil over på kortet, og hvor henter man spillene fra? Skal de være i et bestemt format? Håber der er en ekspert herinde, der kan hjælpe mig på vej! ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Altså du kan købe det kort du vil. Det du skal ligge mærke til er, om kortene understøtter den firmware version du har på din DS'er. De køre alle sammen R4 softwaren, som du downloader fra nettet.
Det er ulovligt at downloade gratis og piratkopiret kopier af spil under de danske love(Selvom vi dog er mange der gør det). Derfor fortæller jeg dig kun det her hvis du ville bruge det som backup spil (Altså spil du allerede ejer). Efter at have installeret softwaren kan du klikke lige her og downloade din roms GBA ROMs, NDS ROMs, We have all the ROMs - The Epitome of Emulation! Brug linket, som du vil, men jeg kan ikke råde dig til at installere roms du ikke allerede ejer da man ikke må skrive om piratkopier på Snyd.dk. Håber du forstod ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:23.

Linear Mode