|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo DS (NDS) Snak om computerspil til Nintendo DS eller omkring NDS generelt |
TT dsi - Dødt kort - hvad nu ?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2011
![]()
|
Hej.
Til min datters NDSi´er har vi haft et TT dsi kort som ellers har fungeret perfekt. Men af en eller anden grund, så er det gået død og vil ikke under nogen omstændigheder virke mere. Det er jo ikke så godt og jeg skal have fundet en erstatning for det, gerne samme kort, men er kommet i tvivl om hvad det er jeg helt præcist skal købe nu. Kan se at der er sket en del, siden jeg købte kortet sidst ! NDSi´erens ver. er 1.3 E skulle det have nogen betydning. Nogen konstruktive forslag til type kort og steder hvor man kan få det ( også gerne til en fair pris :-) ) Kim |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forslår at du kigger på denne hjemmeside: NDSi & XL CHIP-KORT
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Tror kortet holdt op med at virke fordi man ikke må opdatere på mange af de kort.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:21.

Linear Mode