|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo DS (NDS) Snak om computerspil til Nintendo DS eller omkring NDS generelt |
Kopiering af gemmefil fra orig. spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Sted: Kolding
Alder: 44
![]()
|
Hej!
Jeg vil gerne kopiere den gemmefil, som ligger på sønnens Super Mario Bros. (SMB) (originalt spil), til datterens SMB på et M3 kort, så hun er kommet ligeså langt som han er. Det er NDS det drejer sig om... Er dder nogen som kan hjælpe? Jeg ved ikke fordan jeg skal komme ind på filerne på det originale spil ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ok hvis jeg forstår det rigtigt så vil du kopiere spillene fra den originale spil på et M3 kort?
Det kan godt blive lidt tricky, fordi jeg har søgt lidt på det og jeg har fundet ud af at hvis man gør det er der en chance for at konsollen "låser" spillene. Men du kan prøve at søge efter "backup your NDS" eller sådan noget på google og se hvad du finder frem... Prøv at se den her video på engelsk, måske kan det hjælpe? Ved godt han ikke siger det direkte hvordan man gør. Men du kan prøve. men håber det hjalp ![]() ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han spørger om hvordan man tager en kopi af sit save-game/gemte spil, og ikke selve spillet. Personligt har jeg ingen erfaring med det.
|
| Skulderklap til Taizun af: | themaster ![]() ![]() ![]() ![]() (03-01-10) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Fandt nogle savegames på google, hvor spillet er 100% færdiggjort, 99 mønter, osv.
MEN! Det kræver at man har Action Replay. Action Replay til DS/DS Lite kan købes på Coolshop: EZ Action Replay Nintendo DS & DS lite (Datel) /NDS - CoolShop - Danmarks laveste priser, med prisgaranti. Dag til dag levering af spil til PC, PS2, PS3, PSP, Xbox 360, Nintendo Wii, Nintendo DS samt Blu-ray film. Synes ikke at kunne finde andre metoder hvor ved du kan overføre savegames.
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nå... jamen så kan du prøve den her program:
Rein r15 - Backup your NDS Game Saves - MaxConsole Forums Instruktionerne står på engelsk. Citer:
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:15.

Linear Mode