|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo DS (NDS) Snak om computerspil til Nintendo DS eller omkring NDS generelt |
R4I-SDHC Upgrade memory kort til NDSi
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Hej
har købt dette kort (R4I-SDHC Upgrade memory kort) til min søns NDSi, men jeg kan desværre ikke få det til at virke. Skal kunne virke med NDSi. Har lagt spil over på kortet, men når man indsætter det i NDSi konsolen kommer der bare en hvid skærm op med "menu". Kan se at firmware på NDSi er 1.2 versionen. Kan det have noget med det gøre? Håber at der kan være en der lige har det rette råd, idet jeg ikke er den store ekspert på dette område. Ser frem til at høre fra jer! Ha en god dag. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2009
![]()
|
Hej Forældre
har selv bøvlet en del med det havde først købt et kort til knægten der var færdig installeret troede bare jeg kunne kopiere til datteren men de var ikke så let hvis du går ind på r4 hjemmeside og følger instruktionen det er vigtigt at filerne blivet lagt ind i rigtig række følge Mvh Henrik |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til michsylvest | nickinissemand (07-02-10), † Daniel † (12-10-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:14.

Linear Mode