|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo DS (NDS) Snak om computerspil til Nintendo DS eller omkring NDS generelt |
ds nitendo
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2009
![]()
|
hej!
jeg har et barnebarn der har købt action replay ds , han har lavet en fejl ved installeringen, så nu vil vi gerne ha`hjælp til hvordan man kan starte installationen igen Hilsen "BESSER" Flyttet til PC - Daniel. Sidst redigeret af † Daniel †; 05-08-09 kl 11:17. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
har det selv og så vidt jeg ved er der en afintsallasions program vis du går ind i instillinger og så kan du finde noget der hedder tilføj og fjern programmer så finder du action replay og klikker fjern så går den i gang med at fjerne det.
Kan du sige hvad fejlen er sådan vise det med et billede eller skrive lidt mere om fejlen fordi så kan jeg måske hjælpe dig med fejlen
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til lundahl | hjørdis (04-08-09), † Daniel † (05-08-09) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2009
![]()
|
tak til lundahl!
havde jeg tænkt mig om, vidste jeg godt at man kunne afinstallere, det prøvede vi så at gøre,men det hjalp ikke, så vi måtte en tur til boghandlen hvor spillet var købt,og der prøvede de så at få det at fungere, men fandt ud af der var en fejl i spillet, så nu har Rasmus fået det byttet. tusind tak for hjælpen. "BESSER" |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:09.

Linear Mode