|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Nintendo DS (NDS) Snak om computerspil til Nintendo DS eller omkring NDS generelt |
Nitendo ds spil - nogen som kender ?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Hej
Jeg hedder Jonas og spiller på Nintendo ds+i. Jeg vil rigtig gerne have nogle tip om spil. Jeg kan godt lide Garfield2 og New super Mario brother. Begge spil har udelukkende baner. Kender nogen til spil som er bygget op på nogenlunde samme måde? ![]() venlig hilsen JonasI ~Flyttet~ - Huma Sidst redigeret af Huma; 20-04-09 kl 17:42. Grund: Tråd forkert placeret |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
jeg kender et snyde spil til ds/dsi det hedder action replay.
mere om det skriv til mig på email fjernet af admin - Brug personlig besked Sidst redigeret af SnydAdmin; 20-04-09 kl 20:01. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
jeg har new super mario bros til DS hvilken tip vil du sådan helt præcist have?
(edit) altså tænkte du måske kunne lide crash bandicoot spillene? de har også sådan noget. eller yoshi spillene?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:09.

Linear Mode