|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Mobiltelefoner & Gadgets Her kan brugerne snakke om de forskellige smartphones / mobiltelefoner på markedet. Spil og tricks kan forventes her. Desuden andre gadgets som iPad, iPod mv. |
Billige HD-kameraer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
![]() ![]() |
Hej det er hjalte, jeg har lavet en ny bruger fordi jeg ikke kan logge ind på min gamle.
jeg håber ikke jeg bliver banned, fordi jeg stopper og kommer igen... I denne tråd vil jeg vise jer nogle billige HD-kameraer, alle sammen under 1.500 kroner. 1: MEDION MEDION® LIFE® S47007. (set til 799) Det filmer fuld HD. Det tåler vand ned til 3 meters dybde (eller det siger medion) 5 MPX kamera 3072x1728 Kodak Zi8 (set til 1.300 kroner) Fuld HD 60 fps (720p) kompakt nærbillede + landskab 5 MPX (3072x1728) ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2012
Sted: Thailand
![]()
|
yes enig det er flippet nok med mange af de nye kamera med undervands billeder. ikke at man får brugt det så meget her hjemme lige ud over den først uge hvor man står og tager 100 billeder af sig selv nede i håndvasken men er man lige som mig og rejser en del og dykker ved koralrev så er det top at have et kamara med der kan tage fede billeder
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 22:01.

【ツ】
Linear Mode