|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Mobiltelefoner & Gadgets Her kan brugerne snakke om de forskellige smartphones / mobiltelefoner på markedet. Spil og tricks kan forventes her. Desuden andre gadgets som iPad, iPod mv. |
HTC wildfire
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg overvejer at købe en HTC wildfire men skal lige være sikke på at dens touch er ligesom en iphone/ipod touch fordi jeg gider ikke sådan noget med at man skal trykke sine finger ned i skærmen fordi på en iphone der bare bag snitter skærmen regredere den på det og det er meget fedt. hvad ikke om der er et navn til det. f.eks en iphone kan du kun bruge finger alt andet virker ikke så ville lige ved om det går det på den fordi så har den en forkert touch er det nogen der har sådan en? så i lige kan tjekke det?
TAK på forhånd. ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Har søgt lidt på nettet og Mobilsiden.dk skriver "berøringsfølsom".
Og har selv haft en HTC desire i hånden uden problemmer med "Touch" skærmen.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du svare mig på om det er en glas skærm? Hvis det er en glas skærm er det som regel en berøringsfølsom skærm. Har selv en iphone, hvis jeg skal have en HTC vil jeg vælge HTC legend
Da jeg har prøvet sådan en og synes også der er et fedt design i den. Det du ikke vil have er en trykfølsom skærm. Denne kommentar er faktisk fra min iphone. Og der er kommet en ny iPod touch
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
det var derfor at jeg hader psp de laver så mange versioner så ens bliver foræltet med det samme der burde være en lov i Danmark at man så kunne få sin skiftet ud med den ny hvor man så måske kun betaler 400 kr eller sådan noget!! det var derfor at jeg købte en XBOX 360 fordi jeg var bange for at de ville gøre det med ps3!!
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Desuden har jeg aldrig set Playstationen blive opdateret med nye ting på selve maskinen. PS3 og Xbox360 har jo adgang til internettet så man kan jo upgradere via derfra. Desuden ved dem som køber de der nye maskiner også at hvis man venter med at købe dem bliver mange af fejlene ordnet, så man ikke sidder med et bugged produkt.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Citer:
Gamestop og alle store nyhedsaviser skriver faktisk at Playstation 3 er så og Sony ikke har tænkt sig at lave en ny fordi Playstation 3 kan meget mere end man kan bruge idag. Playstation 3 har faktisk været nyre end Xbox360, der hvor den ikke havde trådløs internet, 3D og Blue-Ray. Det skal man købe en ny Xbox for at kunne nu.
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Ja, det virker faktisk rigtigt godt.
Når, tilbage til tråden. ![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
men køre ikke en HTC wildfire på samme styre system som de andre? i ved de andre HTC andruid?
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:55.

Linear Mode