|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
World of Warcraft (WoW)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
God of The Dead Cheaters
![]() ![]() ![]() |
Jeg spiller på Doomhammer er kun i lvl 48, min char hedder Bores.
The World of Warcraft Armory Og jeg er lige blevet kicket ud af min guild fordi jeg ikke var aktiv ![]()
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har det fint med piger i wow
så kan man få sig en Roleplaying kæreste eller noget har allerede en=D og en søn nej 2sønner tror jeg ander det sgu ik
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
nej desværre. fandt det over nettet
![]() men jeg elsker også RP. spiller LOAP, fantasy Life og andre RP spil i Warcraft 3 online men gider ikke træne en hel masse mænd op igen på en ny server. og gider ikke betale for en Character Tranfer xD
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Senior Medlem
Har det på samme måde og spiller også warcraft 3 frozen throne men er snart i wow igen
![]() ![]() ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Moderator
for sidste gang: det er ULOVLIGT at spille på privat servere...
hvis du ikke ønsker at din World of Warcraft bruger hos Blizzard bliver banlyst vil jeg råde dig til at lade være med at spille på privat servere.. DE ER ULOVLIGE.. og du kan IKKE få din bruger tilbage hvis du mister den pga Privat Server ban og nå ja har fået min Warlock op i level 80 hurra til mig. haha
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
| Skulderklap til Soyaman af: | † Daniel † (11-07-09) |
|
|
#18 (permalink) |
|
Moderator
altså WoW er lidt langt i længden fordi du kan spille det i flere måneder (eller år) før du overhovdet er tæt på at gennemføre det. sååh.. man bliver lidt træt af det efter et stykke tid
men det er også et utroligt holdbart spil som man kan eje i lang tid og stadigvæk spille hvis du ikke har penge til spillet i det lange løb er det nok ik' en go' idé at købe det, men ellers er det fint ![]()
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Moderator
Nu er jeg så begyndt at spille en lille smule igen, så jeg kan da lige bidrage med lidt info om hvor jeg spiller
![]() Dette er den jeg på nuværende tidspunkt spiller på.. Hvis jeg skulle skrive alle mine characters, ville det tage rigtig lang tid ![]() Realm: Balnazzar Faction: Horde Karakternavn: Chet Level: 12 Class: Druid Talentspecifikation: Feral Spiller dog kun 1-2 gange i ugen lige for tiden. Har en masse ting jeg lige skal have ordnet personligt, før jeg kan bruge en masse tid på at spille igen ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:45.

så kan man få sig en Roleplaying kæreste eller noget har allerede en=D og en søn nej 2sønner tror jeg ander det sgu ik

Linear Mode