|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Er blevet hacket over wow?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jeg er / tror jeg er blevet hacket min account er lukket totalt ned
![]() Og jeg ville spørge om i hved om det er hack eller en fejl i internetet (hvis det er hack)-hvis det er hack ville jeg meget gerne finde ud af hvordan man kommer væk fra skidtet. Jeg ville blive lykkelig hvis i ved det ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
du skal først sikre dig du er blevet hacket..
men send Blizzard en E-mail
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blizzard må næsten ligge inde med noget support af en art.
Ellers bed om at få tilsendt kodeordet til din e-mail (såfremt hackeren ikke har udskiftet e-mailen). Det kunne meget vel også være, at serveren har været lidt ustabil. Hvad siger den, når du forsøger at logge på? Jeg flytter tråden til MMOG - Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Blizzard ligger netop inde med et fantastisk support team, der kan hjælpe dig igennem de mindste problemer. Personligt synes jeg deres support overgår noget andet spils support.
Prøv at læse dig til en løsning i deres Support Sektion(FAQ) før du henvender dig til dem igennem en E-Mail. De sætter rigtig meget pris på at man gør det først. Og som sagt, kan du også få tilsendt dit kodeord. Det er med meget lille chance at hackeren har kunne ændre den E-Mail der er tilknyttet din WoW Account, så du burde have mulighed for enten at få dit nuværende, eller et nyt kodeord tilsendt. Har hackeren derimod ændret en hel masse data, der gør det umuligt for dig at logge ind, samt få tilsendt et kodeord, skal du under alle omstændigheder sende en E-Mail til Support, omkring dit problem. De kan derefter se i deres logsystem, hvilken IP der hyppigst bliver spillet fra, og de vil derefter ''trace'' din IP, og tjekke om den matcher med det deres logsystem fortæller dem. De har også en del andre metoder de kan bruge, så som at give dig spørgsmål, omkring ting og sager du måske har foretaget dig i spillet. Hvis du får brug for hjælp til at skrive en E-Mail til Support, vil jeg med glæde stå til rådighed. Sidst redigeret af Taizun; 24-01-09 kl 12:59. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis tilfældet er, at du skal skrive en mail, vil jeg næsten tro at Blizzard også beder om kreditkortoplysninger og/eller en indskrevet CD-key, så de kan checke, om den pågældende account skulle matche de opgivne oplysninger.
Citer:
.Prøv denne https://www.wow-europe.com/login-support/. Sidst redigeret af † Daniel †; 24-01-09 kl 13:23. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
WoW bruger sygt mange penge på support og sikkerhed. næsten lige meget hvad der er galt så kan de ordne det. teknisk eller hack det er lige meget
![]() jeg ville ønske alle andre havde lige så god support som blizzard blizzard er meget kendt for deres gode support det er nok også det der tiltrækker folk til at spille deres spil![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Ja den siger (This is not a vaild password) og vidre og så står der jeg kan gå ind i wow.dk og sikre min account men..... den siger at min account ikke findes
. accounten virker bare ik nogle steder![]() ![]() ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]()
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:54.

Linear Mode