|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Silkroad Online
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#41 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Timeline, prøv at tjekke det igennem igen, se om du har accepteret det hele og skriver de rigtige ting... Evt. hvis du har Firefox og Noscript på så slå det fra...
SOYaman, der er mange der spiller det, alle 35 servere er for det meste fyldt op, selvom der er plads til 10.000 på hvert enkelt server... Foresten, det har intet med din PC at gøre, du skal blot blive ved med at prøve, grunden til at spillet lukker ned fordi du ikke kan komme på er for at formindske chancerne for en bot at logge ind... |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
er logget ind og alt det der
![]() men tak for informationen alligevel
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
ja. og jeg spiller vidst på Phoenix
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Jeg spiller selv meget Silkroad. Har en lvl 42 glavier med SOS +5 glavie
![]() Hvis man virkeligt sætter sig ind i spillet, synes jeg faktisk ikke at det er kedeligt. Det tager sin tid naturligvis, men havde et spil været sjovt, hvis det tog en halv time at nå til bunds i udfordringerne? Den del af Silkroad der får mig til at blive, er PvP delen. I senere lvls (35+) oplever man, at man får lidt mere hp og skade, hvilket gør PvP'en langt mere spændende ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 16:47.

. Jeg prøver det måske senere.

Linear Mode