|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Silkroad Online
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citer:
Fx. battleon.com eller aq.com opdatere heletiden med nye events osv. hvis et MMORPG havde nogle events hver uge så ville jeg godt prøve det.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor finder jeg dette spil? altså køber det eller downloader det eller hva fanden man nu gør ?
![]() edit snydadmin: http://www.joymax.com/silkroad/
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af SnydAdmin; 18-01-09 kl 18:26. |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er på Phoenix...
Og til dem der siger at man kun skal level grinde i det her, i tager meget fejl, der kommer events, og efter de level 20 bliver der tilbudt jobs til en, det er langfra at gøre det samme hele tiden... Ved i hvad, do what you want, I'm kind off tired of explaining this... Og lige en side note, hvis i kan li' AQ og ikke dette, så har i virkelig en anderledes smag for spil... |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Moderator
så tror jeg at jeg starter der vis du kan hjælpe mig lidt
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Taizun vi kan starte sammen hvis du vil. |
|
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Moderator
kunne godt tænke mig at vide hvad server du spiller på taizun
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:41.

Linear Mode