Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > PC > MMOG
Bekendtgørelser

MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv.

Silkroad Online

Svar

LinkBack Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 18-01-09, 16:45   #11 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70
Level up: 12% Level up: 12% Level up: 12%
Aktivitet: 50% Aktivitet: 50% Aktivitet: 50%
Standard

og det næste bliver vel at lave en klan. hvor alle fra snyd.dk er med

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Gammel 18-01-09, 16:54   #12 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

17 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Citer:
Originalt skrevet af themaster Se Indlæg
og det næste bliver vel at lave en klan. hvor alle fra snyd.dk er med
Er slet ikke en dårlig ide hvis vi finder spil fremover hvor vi er flere fra forummet der er med samtidig

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 18-01-09, 17:01   #13 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Det er sket før så mange andre steder, så hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre her?
Se bare i Travian. Der er jo en lille gruppe folk her på forummet der spiller det. Det jo bare et lille eksempel på at vi følger hinanden i de forskellige spil... Og nu er spil jo også sjovere at spille når det er sammen med nogen man forholdsvis ''kender'', lige meget hvilket spil det er
Taizun er offline   Citer
Gammel 18-01-09, 17:14   #14 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

17 Highscores

SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Jeg har allerede spillet med Daniel i forskellige spil. Fx. Playstation Home hvor vi har snakket om at lave en Snyd.dk club derinde.

Og vi har spillet lidt sammen i GW nu også

Jeg kan sagtens se os (snyd brugerne) joine sammen i diverse spil fremover. Er netop rart at spille med folk man allerede kender fra andre steder.

Og lad os hellere lade være med at kapre Silkroad tråden Vi kan evt. starte en ny Snyd Guild/Klan tråd når det bliver aktuelt, hvor vi angiver hvilke spil vi har en Snyd.dk guild i og hvem der deltager.

Gammel 18-01-09, 17:35   #15 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

jeg elsker også MMORPG. det er fedt at udforske et landskab og ikke bare komme fra A til B
silkroad lyder sjovt men koster det penge om måneden? og vis det gør hvor meget? :O

jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad du (snydadmin) og Daniel hedder i GW jeg kender ikke ret mange. da jeg lige er startet igen

og sådan er det med ALLE MMORPG spil. de bliver kedelige. der er kun 1 løsning og det er at have mange forskellige MMORPG'er så man kan skifte når et bliver kedeligt og så skifte igen når DEt bliver kedeligt

og syntes også det er en go' idé med snyd.dk klan i forskellige spil vil gerne melde mig som medlem til klanen i de spil som jeg ejer

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 18-01-09, 17:43   #16 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Citer:
Originalt skrevet af SOYAman Se Indlæg
jeg elsker også MMORPG. det er fedt at udforske et landskab og ikke bare komme fra A til B
silkroad lyder sjovt men koster det penge om måneden? og vis det gør hvor meget? :O

jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad du (snydadmin) og Daniel hedder i GW jeg kender ikke ret mange. da jeg lige er startet igen

og sådan er det med ALLE MMORPG spil. de bliver kedelige. der er kun 1 løsning og det er at have mange forskellige MMORPG'er så man kan skifte når et bliver kedeligt og så skifte igen når DEt bliver kedeligt

og syntes også det er en go' idé med snyd.dk klan i forskellige spil vil gerne melde mig som medlem til klanen i de spil som jeg ejer
Det er gratis Det derfor det hedder et F2P MMORPG(Free-2-Play Massive Multiplayer Online Role Playing Game).
Taizun er offline   Citer
Gammel 18-01-09, 17:46   #17 (permalink)
The 1337 Cheater

themaster's Avatar

2 Highscores
Vundne Tuneringer: 2

Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
themaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sigthemaster har en gylden aura om sig
Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70 Points: 11,295, Level: 70
Level up: 12% Level up: 12% Level up: 12%
Aktivitet: 50% Aktivitet: 50% Aktivitet: 50%
Standard

hey ShadowHMF måske kunne du lave en anmeldelse af spillet?

men det kan godt være hvis jeg igen har det kedeligt så kan det godt være jeg installere det lige

off-topic:
fra nu af kan vi snakke om guild osv. her.
http://www.snyd.dk/forum/forslag-ide...-new-post.html

"Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste."
Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig.
themaster er offline   Citer
Gammel 18-01-09, 17:57   #18 (permalink)
Silent Shadow Ninja

ShadowHMF's Avatar

Vundne Tuneringer: 1

Alder: 19
ShadowHMF har en gylden aura om sigShadowHMF har en gylden aura om sig
Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42 Points: 4,370, Level: 42
Level up: 10% Level up: 10% Level up: 10%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard

Citer:
Originalt skrevet af themaster Se Indlæg
hey ShadowHMF måske kunne du lave en anmeldelse af spillet?

men det kan godt være hvis jeg igen har det kedeligt så kan det godt være jeg installere det lige

off-topic:
fra nu af kan vi snakke om guild osv. her.
http://www.snyd.dk/forum/forslag-ide...-new-post.html
Orker ikke at lave en anmeldelse nu >.<...

Btw, jeg vil lige gerne høre en god defination af "kedelig i længden"... Det kan ikke passe at spillet er "kedelig i længden" når man nu ikke engang har spillet over level 20'erne...

"Kedelig i længden" er vist man har opnået en del i spillet og der ikke er meget mere man kan gøre i det...
Det er i hvertfald hvad jeg forstår med "kedelig i længden"...

ShadowHMF er offline   Citer
Gammel 18-01-09, 18:03   #19 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

17 Highscores

Standard

Citer:
Originalt skrevet af ShadowHMF Se Indlæg
Orker ikke at lave en anmeldelse nu >.<...

Btw, jeg vil lige gerne høre en god defination af "kedelig i længden"... Det kan ikke passe at spillet er "kedelig i længden" når man nu ikke engang har spillet over level 20'erne...

"Kedelig i længden" er vist man har opnået en del i spillet og der ikke er meget mere man kan gøre i det...
Det er i hvertfald hvad jeg forstår med "kedelig i længden"...
Kedeligt i længden for mig var at det var det samme som alle de andre mmorpg (gratis som betalte).. Det kan være sjovt nok at level op i nogle dage, men da der ikke rigtig kommer nogle nye elementer ind i spillet mister jeg interessen.
Eneste mmorpg jeg faktisk har været rigtig glad for var Lineage II - super hardcore spil, men der var level-grinding også rimelig vildt. (slå meget meget mere ihjel for at stige end traditionelle mmorpg) og så var kommunikationen mellem spillerne for det meste på kinesisk, hvilket gjorde at jeg lærte en del kinesisk og kunne kommunikerer med Kineserne via 5 A4 ark jeg havde fået nedskrevet med ordsætninger mv. jeg havde opfanget.
Så spillet for mig var nok en kombination af sjov i spillet og læring af sprog

Gammel 18-01-09, 18:10   #20 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard

når man gører det samme igen og igen..
det er lidt kedeligt bare at slå monstre ihjel uden noget indhold. historie eller noget som helst. det eneste gode mmorpg jeg har spillet er GW men det bliver også kedeligt vis man nørder det for meget

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:46.