|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
World of Warcraft Servers Lukker
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2009
Sted: Hvidovre
![]()
|
Hey folkens. Lige et emne jeg syntes har været meget oppe på det sidste rundt omkring i andres fora.
Titlen beskriver det meste. World of Warcraft servers lukker De fleste af jer som spiller på privat servere til World of Warcraft har vel lagt mærke til at omkring 10 af de mest besøgte servers er lukket ned. Dette er tilfældigvis sket efter den nye expansion Wrath of the Lich King er udkommet. Og jer som har lidt forstand på private servers har vel også lagt mærke til den nye linje i *. Eftersom jeg har forstået gør denne ekstra linje at wow simpelthen kan se når i ændre på noget i jeres *. Så hvis jeg nu ændrede min * til: Indhold slettet. Som alle ved var de her servere jo blandt favoriterne hos folk. Og jeg tør vædde med at hver 2. Person herinde som spiller på en privat server også har en account på en af nævnte servere. Og der er jo flere tusinde privat servere som har en del besøgende hver dag. Så Blizzard har lavet et smart system. Hvis en server bliver for populær og får for mange spillere så går Blizzard i aktion. Det er simpelthen et forsøg på at lukke for hele privat server kæden. De sender en email til ejerene af serveren og kræver at de lukker serveren ned med det samme. Eller vi kan faktisk sige at de sagsøger dem. Og ja privat servere er ulovlige eftersom de bryder copyright loven. OG. Du spørger måske hvorfor har Blizzard ikke gjort det noget tidligere? Jeg tror at svaret er meget simpelt. Før i tiden har Blizzard faktisk ikke haft særlig stor konkurrence fra privat serverene. Men efter den nye expansion er det blevet lavet en smule om. For omkring 4 tiendedele af alle World of Wacraft spillere, spiller på en privat server. Desuden har mange privat servere Donating gear Kort sagt, du betaler penge for at få nogle overpowerede ting. Dette gør også at brugeren på privat serveren ikke har tænkt sig at bruge yderligere penge på at spille på det normale. Når han jo nu er bedre end han nogensinde bliver på det normale. Og har du planlagt at starte en privat server op, så tænk dig lige en ekstra gang om. Hvis! Den nu faktisk skal blive til noget stort. I er velkomne til at skrive hvis jeg har glemt noget, og i må endelig skrive lidt om det her. Sidst redigeret af † Daniel †; 14-01-09 kl 20:39. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dette tip er faktisk lidt "ulovligt" for nu har blizzard fundet et smart system til at fjerne dem der spiller på privat server og at man så skriver det inde på et forum?
der er jo en grund til at det er ulovligt blizzard ville ikke lukke nogen brugere vis det ikke var ulovligt de betaler jo penge mener det der med privat servere står et sted i terms of use eller noget så vis i spiller på privat server stop hellere.. for det kan gå rimelig galt. vis loven en dag bliver ændret kan i risikere at få en regning på din konto en dag for at bryde copyright loven PS: dette burde altså være under PC
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh, herregud - nu igen...
Jeg låser her, da privat servere er imod Blizzards regler og dermed også Snyds - som du endda selv påpeger . Jeg sletter samtidig en lille bid af dit indlæg og flytter til MMOG, hvor du til anden god gang bedes poste fremtidige tråde, der har med MMOGs at gøre. Vi ønsker ikke debatter, der vedrører disse privat servere! Sidst redigeret af † Daniel †; 14-01-09 kl 20:41. |
|
|
| Skulderklap til † Daniel † af: | ldflæsakflæs (22-10-09) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:53.

.
Linear Mode