|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
hej søger nogen online gratis spil skriv en lille hilsen :()
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
RuneScape bliver desværre ret kedeligt hvis man ikke betaler for member ..
Her er en privatserver ved navn [SLETTET af Taizun]: [Link slettet af Taizun] Det er lidt ligesom alle andre privat servere, hurtigere penge, hurtigere xp, hurtigere levels osv.. Serveren handler mest om at "Pk'e", eller "Player Killing" som det hedder i normal sprog. Aka. PvP ( Player versus Player ). Den bliver opdateret en gang imellem med nye våben og sådan. - Private servere er ulovlige i stort set alle produkter/spil, da de bryder Reglementerne for selve produktet det omfatter(Også kaldet ToA/ToU(Terms of Agreement/Terms of Use)). Citer:
Såvel som man ikke må oprette og/eller benytte en private server, må man heller ik reklamere for en. - Taizun Sidst redigeret af Taizun; 29-04-09 kl 22:30. |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
er privat servere ikke ulovlige?
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2009
![]()
|
Hvis det er MMORPG Spil du leder efter, så har jeg da et par forslag, som er helt gratis.
1. Phoenix Dynasty Online (Free MMORPG - Phoenix Dynasty Online!) 2. Flyff (Flyff - Free Online Game) 3. Silkroad Online (http://www.joymax.com/silkroad/) Af de 3 er min helt klare favorit Phoenix Dynasty Online. Jeg synes der er meget mere liv over den, men de andre 2 er også gode. Hvis du er villig til at betale en lille smule for det findes der også et spil som "Guild Wars" (også MMORPG), her er det gratis at spille, men du skal betale for ekspansion pakkerne. Men jeg må jo nok indrømme at min helt klare favorit inden for MMORPG'er er World of Warcraft, som indtil dato helt sikkert er det fedeste MMORPG spil man overhovedet kan få! Men det kræver at man er villig til at betale en månedlig sum for at spille, men det er helt sikkert pengene værd. ![]() Hov jeg glemte lige at ligge et link ved til Guild Wars, men den kommer her: GuildWars.com: Welcome to the Official Guild Wars Website ![]() Sidst redigeret af SnydAdmin; 29-05-09 kl 10:06. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til Pinkiedk af: | SnydAdmin (29-05-09) |
|
|
#25 (permalink) | ||||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 15
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2009
![]()
|
Ja indtil du når maxlevel er der meget med quests, men du kan også lave andet som fx pvp og sådan nogle ting. Og når du når til maxlevel er det næsten kun fantasien der sætter grænser for hvad man kan lave.
![]() Ja, du kan nok høre at jeg er meget stor fan af spillet ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 11
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Prøv Maplestory Europe det skal dog Download Ca. 40 minnuter. kommer an på computerens ram. og fylder 1,1 GB.
|
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Lad os sige du har en 6 Mbit Download / 1 Mbit Upload forbindelse(Ligesom min), så vil du på dit max. downloade med omkring 650-680kb/s(Kilobytes i sekundet). Med denne hastighed vil det cirka tage 25-30 minutter. Rundt regnet kan man cirka sige, at hvis man har en 1 Mbit forbindelse, henter man med 100kb/s, og med 2 Mbit, 200kb/s, osv. Dog har ens upload forbindelse også en indflydelse på dette. Så jo tættere din upload forbindelse er på din download forbindelse, desto hurtigere kan du hente. Back on Topic.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 08-08-09 kl 19:45. |
|
|
|
|
|
|
#30 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2009
Sted: Bredsten
Alder: 16
![]()
|
Prøv TribalWars...
Spiller selv på Verden 2 der hedder jeg også Tobias Truelsen.,. Tribal Wars - Browser spillet som forgÃ¥r i Middelalderen ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:10.

Men det kræver at man er villig til at betale en månedlig sum for at spille, men det er helt sikkert pengene værd. 

Linear Mode