|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Metin 2 - Gratis MMOG
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så min bror her til aften installerede og spillede det gratis MMO Metin 2
Så slet ikke dårligt ud de få minutter jeg fulgte med og vil høre om nogle her spiller det eller kender noget til det? De har vist lidt samme princip som RuneScape hvor det er gratis at hente/spille men man kan så købe sig til ekstra ting med $$ Dansk Version af Metin 2 Bemærk: Hvis du downloader dansk version skal du også oprette din bruger på den danske side.
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
|
|
|
#4 (permalink) |
|
God of The Dead Cheaters
![]() ![]() ![]() |
Hmm tror jeg vil prøve det
![]()
| Skulderklap til Sagber af: | philippedrewes (13-11-11) |
|
|
#5 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jeg er sku pænt imponeret. Jeg har spillet praktisk talt alle MMORPG der har været igennem tiden og Metin 2 gør det sku godt sammenlignet med de betalte spil.
Jeg tør godt anbefale andre dette spil hvis du kan lide MMORPG spil.
|
|
#6 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Videoen ser imponerende ud men dog er jeg lidt i tvivl nu hvor selve spillet kun fylder lidt under en halv gb...
Downloader det dog stadigt... Vil gerne prøve det også bedømme det ![]() /EDIT Må indrømme (selvom jeg kun har spillet få minutter) at den rent faktisk er god for en f2p mmorpg at være, anbefaler den varmt til alle ![]() Sidst redigeret af ShadowHMF; 30-11-08 kl 23:08. |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
vil gerne lige vide før jeg prøver det om der er nogen fejl / mangler i spillet som i Silkroad hvor det var Fx svært at bevæge sig rundt og svært at komme i kontakt med folk
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
| Skulderklap til Soyaman af: | 6666fan (01-03-10) |
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Citer:
ingen er jo 100% perfekt lavet....
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
det er rigtigt
men i silkroad syntes jeg det var lidt for svært at bevæge sig rundt. det er jo en MMORPG. at bevæge sig er meningen med hele genren ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
![]() |
| Tags |
| metin, metin 2, mmog, mmorpg |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:37.

【ツ】

Linear Mode