|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
FallenSword
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan ligeså godt begynde et emne om det... SnydAdmin du er velkommen til at skrive en Spil Beskrivelse da jeg ikke aner så meget om den men jeg har tænkt mig at lave en Character List af personer herfra forumet der spiller det.
Skriv i dette emne hvis du spiller det ![]() Snyd.dk navn/FallenSword navn/Level ShadowHMF/ShadowHMF/17 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo lad os da bare det
![]() Spillet kan findes her: Fallen Sword Jeg har spillet det siden 1. maj 2007 og det er et spil man spiller igennem sin browser. Er ikke særlig tidskrævende da man er begrænset i stamina. Klassiske hero system hvor du styre en mand på et kort. Du kan slå monstre eller andre spillere ihjel. Du skal stige i levels og holde dig opdateret med nye skills/buffs og udstyr. Der er auction house mellem spillerene hvor du kan købe udstyr, potions og lign. Hele økonomien i spillet er spiller-styrret. Delt op i guld og FSP (Fallen Sword Points).. Du kan spille gratis, men de seriøse spillere kan donere penge til spillet og få de gode FSP retur. Min karakter i spillet: SnydAdmin/Wzarlon/347 (top 130) Jeg er Co-founder (medstifter) og webmaster til Fallen Empire Guild
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for din forklaring og linket... Dumt af mig ikke at poste det -.-
Btw så har jeg lige købt disse 2 ting fra Auktionen i dag (og brugt mine resterende penge) http://i32.tinypic.com/1086w6c.jpg |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ser godt ud. Får du fingerne i resten af sættet vil du modtage bonus fra sættet.
Har du alle dele i et sæt vil du desuden modtage en skill (Elite Hunter) som vil give ekstra experience pr kill. Så det er absolut værd at satse på et helt sæt.
|
![]() |
| Tags |
| fallen sword, fallensword |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:43.

【ツ】
Du var 16 bare et par dage siden hehe.

Linear Mode