|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Maplestory europe fejl? Eller
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Mar 2011
![]()
|
Hej snydere.
Dette er et problem, er ved at blive irreterende, så jeg valgte at dele det med jer. Første gang det kom, skulle jeg downloade patch. Det gjorde jeg så. Bagefter ville jeg jo ind og game maplestory europe, men ups, den ville ikke starte. Prøvede også at gen-downloade, intet hjalp. Efter et halvt år fik jeg lyst til at spille maplestory igen. Alt gik fint, indtil ny patch. Da patchen var downloadet, fik jeg bedsked om, at der var opstået en fejl, og jeg skulle prøve at downloade maplestory europe igen. Heller ikke denne gang hjalp det, og jeg gav op. Håber så i kan hjælpe mig, jeg har en vista -PS3 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa.
Dette kan skyldes at du netop sidder på Vista. MapleStory fungere ikke specielt godt på Windows Vista, hvilket er et større problem for mange der gerne vil spille. En måde du kan komme uden om dette på, er ved at åbne MapleStory i kompatibilitets mode, altså åbne filen som hvis du sad på et ældre styresystem. MapleStory blev lavet til Windows XP, så du skal altså bruge det der hedder "Windows XP (Service Pack 2)". Hvad det med service pack betyder, er jeg ikke sikker på, jeg er ikke selv det helt store computer geni, desværre. ![]() Prøv nu at køre programmet som Administrator (hvis du altså er det på din PC). Hvis det ikke virker, så prøv at genstarte din PC, og prøv igen. Hvis det stadig ikke virker, så skriv. ![]() Video: Jeg bruge lige Minecraft i denne video, da jeg ikke har MapleStory på den her PC. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:42.

Linear Mode