|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Hvordan tjener man gode penge i Runescape
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej!
![]() Jeg har spillet runescape før og vil igen... ![]() Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan man enligt kan tjene penge i det? ![]() Altså jeg ved godt man kan sælge forskellige ting og sager. Men er der ikke en mulighed for at tjene penge på en anden måde. Men selvfølig må det godt være sådan jeg skal dræbe noget, og så sælge det jeg for. Men jeg laver lige en ny mand der inde, og så må i der har forstand på det, godt skrive "En lille plan" for hvad jeg kan gøre ![]() ![]() In-Gamer
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja undskyld
Men jeg kunne ikke forstille mig at der stod en guide på google... Men det gør der nok sikket! ![]() Men det kunne jo godt være at i havde lidt tid til at skrive til mig ![]() Men jeg prøver google (som jeg har gjort) !
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu spiller jeg ikke længere, men min pengemetode var at farme herbs og plukke coconuts (kræver du er member.) Coconuts er 950 GP each i skrivende stund. Denne metode kræver lvl 68 farming. Hvis du er low lvl kan jeg anbefale at plante irit seeds. Seeds går på 256 GP each og hver irit herb du får er 2.261 GP værd. Man får i gennemsnit 3-5 herbs pr. omgang.
Hvis du er non-member er det straks sværere at tjene. Ellers kan du altid mine rune essence. Flytter tråden. Sidst redigeret af † Daniel †; 02-02-11 kl 08:25. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:35.

Linear Mode