|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Sjovt, gratis og online spil!!!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2010
![]()
|
Hej alle sammen!
![]() Hvis i har spillet Dota (warcraft III) før, så vil i kunne lide dette. Det hedder League of Legends. Man starter hver runde med og vælge sin Champion og så kæmper man ellers. Prøv det! ![]() Link: League of Legends - Play For Free |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til LoLSF af: | lundahl (18-07-10) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg har hørt om det.
Men har kun prøvet det på Ipod Touch.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Altså det ville nok være bedre hvis den her tråd kom ind under "MMO" "underemnet".
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
forkortelsen er LOL, lol
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser meget interresant ud
og så er det endda dem som står bag DotA Allstars. Jeg er ikke rigtig fan af DotA migselv. Jeg syntes der er for meget bitchen over at man dør og hvis man ikke får dræbt ham / hende når man har chancen.Der findes dog også et andet spil som skulle minde meget om DotA. Det hedder vidst Demigod. Lidt af et ripoff IMO. +rep fra mig ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| lol, nyt, sjovt, spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:50.

Linear Mode