|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
[INDEKS] World of Warcraft
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Hej
![]() Kiggede li på siden og så at der ik var noget forum om WOW (World of Warcraft). Det kan da ik' være rigtigt tænkte jeg og lavede så selv et ![]() Hvis der er nogen af jer der spiller WOW kan i jo skrive hvad Realm i spiller på. Hvilke figurer i har, hvad level ect. Og Selfølgelig om jeres fedeste , platteste , sjoveste , cooleste , bedste , mest irriterende eller sørgeligste oplevelse i nogen sinde har haft i spillet.Eller bare skriv et eller andet. det ville være rart :P Ses på Chatten Teiselejse |
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Well her er den
http://www.snyd.dk/forum/mmog/93-wow.html Ligger i MMOG :P Men jeg kan da stadig lægge ud: Jeg spillede wow indtil Januar 2008 hvor jeg quittede... Jeg spillede på Private Server og jeg hoppede fra server til server... Min bedste oplevelse var da min første char (Night Elf, Hunter) kom på level 67 og den værste var at den blev slettet pga. server nedbrud et par dage senere... Siden da har jeg ikke haft så mange oplevelser bortset fra at jeg en dag blev angrebet af en flok Horde og blev ydmyget totalt >.< |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil mene, at et emne omkring World of Warcraft er rigeligt. Det er jo samme debat i begge tråde
. Det bliver bare et værre rod, hvis der bliver for mange tråde, hvori samme debat optræder i.http://www.snyd.dk/forum/mmog/93-wow.html Jeg låser her og henviser til ovenstående tråd, hvor I kan fortsætte snakken om World of Warcraft. Sidst redigeret af † Daniel †; 03-09-08 kl 12:58. |
|
|
![]() |
| Tags |
| world of warcraft, wow |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:33.

, sjoveste
, cooleste
, bedste
eller sørgeligste
oplevelse i nogen sinde har haft i spillet.

Linear Mode