|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
Eve - Online
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er der nogle her der spiller Eve Online? jeg sidder lige nu og spiller en Trial, og kunne godt tænke mig at vide mere om spillet. har hørt lidt om det fra en "ven" jeg spillede med i Warcraft.
spiller er rimelig forvirrende når man først kaster sig ind i det, men det ser også ud som om der er mange muligheder. er det muligt der er nogle der kan give en tekst på hva' spillet helt præcist går ud på. ![]() Soyaman
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Har før spillet EVE Online, og ja, det er meget forvirrende i starten. Man skal afsætte rimelig meget af sin tid, for virkelig at kunne lære spillet at kende ordentligt.
Har desværre ikke spillet det tilstrækkeligt til at jeg kan give en forklaring på hvad spillet går ud på, men tror da lige jeg vil lave en ny Trial-account. Så kan vi tage et spil sammen ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
hehe. nice. jeg har mødt en eller anden der tilbød mig 21 dages Trial. jeg accepterede da jeg ikke kunne se nogen grund til at afslå. jeg fik nogle ekstra dage, imens han fik et gratis måneds spilletid gratis
![]() anyway. det ville være rart med nogen i spillet som man kan chatte med, da spillet er en smule ensomt derude i rummet ![]() jeg er en Gallente Miner har fået at vide jeg skal prøve at skaffe en Imicus her i starten, så jeg transporterer nogle ting fra her til der. hvis i har nogle bedre råd, ville det være nice jeg går under navnet Imperial BoilingSoyaman
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 26-01-10 kl 14:19. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jeg har spillet EVE Online en del gange - men er et stort spil og kræver virkelig meget tid.
Generelt gælder det om at danne nogle store corporations, danne alliancer og gå i krig. Men man kan nu spille det lige som man vil. Mange vælger solo vejen og hygger sig godt med at mine asterioder mv. Det er dog snart lang tid siden jeg har spillet det, og kunne da være meget sjovt at tage det op igen. Det er HELT klart en fordel at være flere venner der spiller. Bla. hvis man miner i områder hvor der er pirater, kan det være en kæmpe fordel at nogle kan stå for at haule ressourcer frem og tilbage til en rumstation, mens andre bare miner deruda og holder piraterne væk. Noget af det der virkelig tager tid er research delen - i de højere lag kan det tage dage og uger bare at research en enkelt ting.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
lyder stort.
vil du syntes det er værd at begynde at spille? eller er spillet ved at dø
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Jeg tror ikke spillet er ved at dø.
Der er endnu ikke nogen spil der har formået at ligne EVE Online i særlig stor grad. Derudover er det ikke længe siden at EVE Online: Dominion udkom(1. December 2009). Det ville være lidt dumt af producenterne, at udgive en udvidelse, hvis spillet var døende.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:33.

【ツ】
Linear Mode