|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
WoW - er du glad for den nye patch?
| Se Afstemnings Resultat: Din mening om den nye Patch i WoW | |||
| LOL H4XX!! IMA GET BETTER ITEMS! |
|
0 | 0% |
| Fed Patch <Thumb-Up> GJ Blizz |
|
2 | 33.33% |
| Jeg er ligeglad.. |
|
4 | 66.67% |
| Worst Patch "EVER" - Blizz Stole My Life! |
|
0 | 0% |
| Deltagere: 6. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heya alle WoW fans. jeg har lagt mærke til at der er kommet en ny Patch med rimelig store ændringer.
hva' præcis syntes i om den? personligt kan jeg godt lide det nye LFG system der er lavet en fed opdatering her nu hvor Cataclysm snart kommerlæs alle opdateringerne her World of Warcraft Europe -> Patch Notes - Patch 3.3
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Spiller ik WoW mere(Eller, rettere sagt, meget sjældent).
Så, går ik så meget op i hvad der sker med spillet lige pt. Dog synes jeg det er fedt med disse store patches, men har valgt at stemme ''Jeg er ligeglad'', da jeg ikke spiller det for tiden ![]() Men skal helt klart spille det når nu engang Cataclysm udkommer. ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Altså ja, er meget glad for Nye patch's
elsker når der kommer nye epic's og dit og dat^^...men nogle patch'es er knap så gode.. f.eks. du kan give en level 1 en epic weapon med mega damage og super styrke fra din level 80! det er for Dårligt!!!!. men jeg ved ik med Cataclysm .. altså ja fede nye ting . nye Racer - Vorgens - gobling's - men!!! at hele verdenen bliver ændret og går i ruiner tror jeg ik at jeg kan leve med... altså jeg har spillet wow i flere år (er hacket lige nu men skal nok ordne det) har jeg været van' til den anden så tror ik' at jeg kan holde det ud;( helt nye/stadig samme steder Ik. bliver svært at vende sig til det;( så tror jeg bedre jeg kunne lide den Normale verden men har ik prøvet det så..![]() men eller's elsker jeg nye patch'es det er lykke!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
de der items man kan give til en level 1 hedder Heirloom
de er en smule stærkere end normalle våben du kan finde i det level du er i (1-80) og det det bliver bedre og bedre med dit level. det forbliver dog stadidgvæk en smule stærkere end de items du kan finde i dit level. perfekt for en alt har givet min Warrior en masse af de items. 2, 2hand weapons, 2, 1hand weapons, shoulder plate, chest plate og sidst men ikke mindst en bue ![]() men ja, jeg spiller nu heller ikke så meget. går først rigtig i gang når cataclysm kommer ud, indtil da må jeg få min nye "Tank" op i level 80 da det ser ud som om mit realm kunne bruge en ordentlig tank..
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
lol
ville ønske jeg havde en lvl.80;(
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:01.

en fed opdatering her nu hvor Cataclysm snart kommer

Linear Mode