|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| MMOG Her kan der snakkes om de forskellige Massively Multiplayer Online Games der er derude. WoW, AoC mv. |
hvordan opretter man en profil på maplestory
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
- øh... går hen til startsiden og trykker "sign up"?
- også udfyld de ting som står (du behøver ikke at give dit rigtige navn) - også bagefter vent til du får mail så du kan bekrafte?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Jeg vil kalde jer, med jeres bruger navn og ikke rigtige navn... |
|||||||||||
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke en god idé at følge i andres fodspor på den måde.
Ikke nok med at hotelhabbo28's indlæg var rimelig ligegyldig, så var dit blot endnu værre. Om man gør det med vilje eller ej, så bør man tænke over dette inden man tilføjer sit indlæg: Er der allerede skrevet et indlæg med en løsning på problemet? I så fald, skal der kun tilføjes et indlæg fra dig, hvis du kan bidrage med yderlige løsninger, eller bevise at den nuværende løsning ikke er korrekt. Indlæg som f.eks. ''det aner jeg ikke'' o.lign. betragtes som spam, idet at de er helt unødvendige og ubrugelig i en tråd som denne. Derudover er indlæg som Timeline's blot et eksempel på hvad man bedst muligt bør undgå at skrive, da det hurtigt kan gå hen og blive til en diskussion, idet at det kan opfattes som et verbalt angreb imod de kvoterede brugere. Husk på, at et forum skiller sig ud fra et chatrum, og at hvert indlæg skal kunne betragtes som konstruktiv i sammenhæng med trådens emne(Med undtagelser, så som nogle af trådene i ''Ordet er frit''). Så i korte ord: Undgå at skrive korte, ubrugelige og unødvendige beskeder. Tråden lukkes.
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:17.

Linear Mode