|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Minecraft - SMP English forum for the people we have on our Minecraft server - here we can discuss about the server, what to build and general direction we want to take it. |
snydekoder til Minecraft / Cheats for Minecraft
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2010
![]()
|
Hej jeg er ny her på siden og det er vist liiidt svært at finde rundt hehe.
Hvor kan jeg finde gode og brugbare snydekoder til Minecraft Singleplayer? ----------------------- Hi! I'm new on this site and it's a bit difficult to find my way around here. Where can i find good and usable cheats for Minecraft Singleplayer? Sidst redigeret af SnydAdmin; 05-01-11 kl 00:31. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Skyfri_Himmel | 0370mikkel (25-08-11), TheChrizzy (19-07-11) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Findes vist ikke noget snyd til dette spil - der findes en række bugs i spillet pga. dets tidlige udvikling, men snydekoder nej.
Men ok, der findes nok en række scripts og mods man kan installere og derved opnå fordele. Hvis jeg nu endelig ville snyde, ville jeg nok lave en multiplayer server og derfra bruge nogen mods/plugins til at tilrette efter det behov jeg nu havde, og så bare spille det som singleplayer. Du kan finde masser af mods herinde: Mapping & Modding - Minecraft Forums
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 14-12-10 kl 16:48. |
|
|
|
| Skulderklap til SnydAdmin af: | TheChrizzy (19-07-11) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2010
![]()
|
Tusind tak
ja min kæreste har en server, og der har vi brugt det nogle gange, men ville ellers gerne have haft til singleplayer. Men ok. |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap til Skyfri_Himmel af: | TheChrizzy (19-07-11) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Er ny på snyd.dk
![]() |
Hej Forum!
Der findes en Glitch så du kan fordoble dine ting: 1. Lav en kiste, og put det du vil fordoble i den. (sørg for at sætte den ved dit respawn punkt) 2. Åben kisten og put alt det du vil fordoble, i din inventarliste 3. Åben Minecraft en gang til !VIGTIG! ikke luk original programmet (du skal have to minecraftsider åbne på en gang) 4. Start din verden op på den nye minecraft side, og sæt alt det du ville fordoble over i kisten igen. 5. Gem og luk spil 2, og vend tilbage til spil 1 igen. 6. Åben kisten, og der vil være flere (fx. Diamanter) i kisten + dem der er i din inventar Håber du kan bruge den ![]() |
|
|
|
| Skulderklap til TheChrizzy af: | ronney12 (11-10-11) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 21:19.

【ツ】
ja min kæreste har en server, og der har vi brugt det nogle gange, men ville ellers gerne have haft til singleplayer. Men ok.

Linear Mode