|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Mac Snak om computerspil til Apple Mac eller omkring Mac generelt |
Paint Til Mac
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg Har En Mac Jeg Bruger Til At Opretter Hjemmesider Og Sådan Noget Med Og Jeg Ville Gerne Kunne Oprette Nogle Logo'er Eller Bare Billeder Jeg Kan Ligge Ind.
Men Jeg Har Det Lille Problem At Jeg Ikke Har Apple Work's Som Er Det Eneste Jeg Har Set Der Har Et Paint Program Til Mac. Derfor Ville Jeg Spøge Om I Kendte Et Gratis Paint Program Som Godt Må Være Lidt Avanceret.
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 23-09-09 kl 07:17. Grund: Stave Fejl |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er self. Photo Shop
-Men MEGET dyrt, nok om det! Paint.NET - Download ![]() Tror det er sådan ![]() Har ikke testet det. Men har kun hørt godt om det ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
paintdotnet findes ikke til mac eller hva?
men her er et andet program som virker til mac: How to Choose a Paint Program for Your Mac: 9 steps (with pictures) - wikiHow
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:22.

-Men MEGET dyrt, nok om det! 

Linear Mode