|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Mac Snak om computerspil til Apple Mac eller omkring Mac generelt |
Mail På Mac
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg ved jeg har spurgt om det før men jeg vil gerne vide hvordan jeg får Hotmail på min macs mail program jeg bruger standard mail program som er indstalleret på en mac når man køber den
jeg vil gerne vide vilken jeg skal vælge her tror selv det er httpmail for så kommer hotmail frem når jeg har valgt httpmail står der i serveren indgående post Hotmail.com Men jeg vil gerne vide hvad der skal står i beskrivelse der står det er valgfrit så som fx har jeg bare valgt Hotmail Account Når jeg har gjort konto aktiv og sakt ja til at det er de rigtige oplysninger så efter noget tid og jeg har fået en mail kommer der et lille ikon vis man klikker på det står der: Postkassen Sendt kunne ikke oprettes på postserveren. Den lokale postkasse “Sent Messages (Hotmail Account)” blev oprettet i stedet. Mail har ændret din kontos postkasseindstillinger til at bruge den lokale postkasse “Sent Messages (Hotmail Account)”. Tak på forhånd
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige snakket med en kammerat som har lidt forstand på Mac, idet at han selv ejer én. Og han skulle mene at man ikke kan benytte sig af Hotmail, igennem det forudinstallerede Mail-program på en Mac. Han er dog ikke 100% sikker, men han kan huske at han selv aldrig kunne få det til at virke, så han benyttede sig blot af selve Hotmail's hjemmeside.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Tak
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:21.

Linear Mode