|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Mac Snak om computerspil til Apple Mac eller omkring Mac generelt |
Spil til Mac
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Macgamestore: Mac Games, Hardware, and More
og Download Games | Safe & Secure Game Downloads at Big Fish Games Big Fish er godt fordi når du har købt fx 2 spil får du nogle poin som du kan du kan få de samme spil bare gratis. Vis du ikke har nok poin skal man købe et nyt spil eller bare købe det du vil have for poin. Alle spil koster noget forskellit desamme med poin. Vis du køber et dyrt spil for du mange poin et billigt omvendt. Nomalt download du spillene efter køb så du ikke skal vente på posten, Men du kan også vælge og købe det så det kommer med posten det er dyre men du for er gratis spil med (ikke et af deres bedste). Mange spil er i puzzle kalgorien og man kan hutigt blive træt af deres spil fordi at det er de samme spil jeg menner at de går ud på det samme fx. En damme skal redde jorden så hun skal finde ting (som du skal finde) og og så er alt det andet også sådan noget, Det er også noget som fx et spil der hedder atlantis hvor du skal skyde farver og ikke andet (kedeligt). Men der er spil som er rigtig gode med god grafik (faktisk så god at min mors gammle mac ikke kunne tage det det var den mac 5G) fx CSI Hard Evidence det er et 3D spil med inponerne god grafik (Nok det eneste med så god grafik). Håber det hjalp ![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Selvom jeg lavede sådan en lang beskrivelse om bigfishgames.com er macgamestore.com bedst
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:14.

Linear Mode