|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Vind 1 måneds Sputnik(TV2)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Som overskriften siger kan du vinde 1 måneds Sputnik. Da jeg alligevel stod inde med et Sputnik kort kunne jeg jo ligeså godt give det væk.
Det i skal gøre er at vælge et tal mellem 1-10. Derefter bruger jeg Random.org til at finde det tal og dermed person som har vundet. 1- Ingen Endnu 2- iJonas 3- Ingen Endnu 4- Milla2004 5- Ingen Endnu 6- Ingen Endnu 7- Taizun 8- SnydAdmin 9- Chokofia 10- Ingen Endnu Sidst redigeret af lundahl; 22-01-12 kl 18:10. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg stemmer på 7
![]() PS: Hvis det ender med at der er flere end 10 der deltager, vil der selvfølgelig være flere med samme tal. Trækker du lod imellem dem så? Eller udvider du tal-rækken?
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
![]() Sidst redigeret af lundahl; 13-01-12 kl 19:18. |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:14.

【ツ】

Linear Mode