|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Headweb - Streaming af film online
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Headweb har kontaktet mig og tilbudt at sende nogle koder til at kunne se film gratis på deres nye site.
Headweb blev grundlagt og lanceret 1. november 2007 af Peter Alvarsson og findes nu i hele norden. De har i dag 2500 film online og det udbygges konstant. Prisen for at streame film ligger mellem 9-39 kr. Desuden ligger der også gratis film derinde (ofte gamle klassiske film). Headweb virker til PC, Mac, Linux, Playstation 3 og i mediacentret Plex. Desuden arbejdes der på en iphone/iPad og Android app. Snyd.dk konkurrence - Vind en gratis film (streaming). De 5 personer der kommer nærmest det tal jeg har tænkt på (1-1000), vil hver modtage en kode (værdi 39,-) Man må kun deltage een gang. (Snyderi straffes med udelukkelse fremover) Konkurrencen ER SLUT (d 13 maj 2010.)
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 13-05-10 kl 15:08. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hm... så siger jeg tallet 615
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
663 vil squ gerne vinde
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
578
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:12.

【ツ】

Linear Mode