|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Starcraft 2 beta key giveaway(3 Beta Keys)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, jeg fik endnu en Starcraft 2 beta key der bliver mulighed for at vinde her på Snyd.dk i samarbejde med det danske SC2 community - Starcraftii.dk
For at gøre det simpelt og hurtigt for mig at finde en vinder, skal i blot gætte på et tal mellem 1-1000. Så er du en af dem der endnu ikke har fået fingerne i en Starcraft 2 beta nøgle, så prøv chancen her. Regler: Det er ikke i orden at forsøge at snyde med fx. flere konti. Opdager vi noget fusk, udelukkes man fra denne og alle fremtidige konkurrencer. Konkurrencen slutter søndag kl 20 Update: Ok, vi har nu 3 nøgler i spil. Dvs. de 3 der kommer tættest på det tal jeg har tænkt på vil hver vinde en beta key. Update: Vinderne er fundet! Stort tillykke til Solajin, Smed & Quake112 BEMÆRK: Alle fremtidige Starcraft 2 konkurrencer, vil fremover blive afholdt på det danske Starcraft 2 community Starcraftii.dk - Så har du interesse for Starcraft er det derovre du skal skynde dig at oprette en bruger og deltage.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Gratis Spil - Flash Spil - Arcade Spil - Spil Community - Starcraft II - Tilføj Link Sidst redigeret af SnydAdmin; 02-05-10 kl 15:44. |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg også har en ekstra beta-key på hånden, vil jeg da lige smide den ind i denne konkurrence.
Så der er altså hele 2 Beta Keys på spil i denne konkurrence nu! ![]() Held og lykke ![]()
|
|
#6 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: danmark
Alder: 16
![]() |
du får en mail om det
![]() Welcome to Battle.net hvis du tilføjer din account til beta ops kan du være heldig at få sendt en beta key.
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 28-04-10 kl 16:37. Grund: stavefejl ;) |
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
![]() |
| Tags |
| beta, konkurrence, sc2 beta, starcraft 2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 01:44.

【ツ】

Linear Mode