|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Starcraft 2 beta key giveaway(3 Beta Keys)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#41 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Jeg var da tæt på ![]() |
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Det er dælme fisme nice.
Ledte lidt tilfældigt efter en måde at få fat i en beta key, og faldt over siden her :-) Så ud over en beta-key, har jeg også fundet en ny side at kigge lidt på. Jeg kan iøvrigt oplyse jeg har spillet en hel del Starcraft, så nøglen vil bestemt blive udnyttet :-) Mvh Smed |
|||||||||||
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Super. Dejligt når det kan bruges. Er virkelig glad for min egen adgang til betaen - er man SC fan, vil man elske SC2. Og kig endelig forbi www.starcraftii.dk (kommer nyt website op i nat / i morgen og erstatter den side der er er nu.) - Det bliver et community/forum specifikt til SC2, så hvis du vil være med fra starten er det perfect timing. Taizun vil sende dig din beta key til den email du er registreret med her på forummet. Jeg sender min ekstra key nu til Quake112
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tillykke til jer alle sammen
nu kan vi jo snart holde en turnering 3v3 <3
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
![]() |
| Tags |
| beta, konkurrence, sc2 beta, starcraft 2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:41.

【ツ】
så jeg håber i der har vundet vil bruge har prøvet og få en beta key siden sc2beta blev åben når ja have det sjovt med det 

Linear Mode