|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Starcraft 2 beta key giveaway(3 Beta Keys)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#39 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, jeg kom til at mikse lørdag og søndag sammen og skrev tallet her i tråden jeg tænkte på (slettede hurtigt da det gik op for mig at det ikke var søndag endnu hehe), men der er allerede digitale spor fra jeg offentligjorde tallet, så nu står jeg ved det og stopper konkurrencen i dag.
Tallet jeg tænkte på var 123 Jeg kigger nu tilmeldingerne igennem og danner mig et overblik over hvem der kom nærmest. Skriver et nyt svar her efterfølgende med de 3 vindere.
|
|
#40 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, har kigget alle igennem og skrevet på listen her:
abrah 10 smed 51 +2 (72 fra) RIGTIGE TAL = 123 solajin 125 +1 (2 fra) quake112 200 +3 (77 fra) vexallus 205 MEO 283 Winsoule 297 persason 345 mathias.bondergaard 368 venomslayer 398 FNUG 400 Sqorpion 427 combatcarl 436 Jooks 456 Papfar 487 cnp92 500 (disq) zerox13 501 Effie 516 mathias66 567 Heyer 646 kyllerylle 667 Mane 689 kim_engrob 733 livit 777 lassehager 789 Flydendejens 800 chipo 800 MiseryBeast 900 hea 970 sååå, hvis jeg ikke tager helt fejl er vinderne: Solajin, Smed & Quake112 Skal vi bare aftale at i modtager en key på jeres e-mail? (Jeg skal lige have fat i Taizun der bidrager med 2 af nøglerne) Stort tillykke til i 3 og jeg vil godt takke alle deltagerne i konkurrecen for at tage chancen og være med i vores lille leg/gveaway. Vi afholder snart noget lign. så hold øjnene åbne for næste konkurrence.
![]() |
| Tags |
| beta, konkurrence, sc2 beta, starcraft 2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:40.

【ツ】
Linear Mode