|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Starcraft 2 beta key giveaway(3 Beta Keys)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg smider lige endnu en ekstra beta key ind i konkurrencen.
Så nu er der 3 Beta Keys på spil. ![]() Husk at fortæl jeres venner og bekendte om konkurrencen. Held og lykke.
|
|
#17 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bliver ved 2.(Altså 3 i alt i konkurrencen) =) Har ikke flere lige i øjeblikket.
|
|
#19 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Ej hvor vildt det her
![]() Så har jeg siddet og stenet commentaries fra starcraft 2 på youtube her det sidste lange stykke tid. Og så tænker jeg da lige at jeg vil prøve at finde nogen på dansk, og så henviser google mig til starcraftii.dk og så igen her til, da jeg selvfølgelig bliver fanget af den her konkurrence. Så her er mit fantastiske bud: 400 Held og lykke til alle i konkurrencen. Må den bedste nørd vinde ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#20 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
hmmm.... 436
|
![]() |
| Tags |
| beta, konkurrence, sc2 beta, starcraft 2 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:43.

Linear Mode