|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Vind et valgfrit spil til max 50 Euro, til Steam!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#52 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Men der er da også HF episode 3 ik? Det er det værdfald ifølge google... (hvis man søger efter det)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Lost Coast er en form for Demo. Da den udkom, var det en prøve på hvad noget af den opdaterede grafik-motor i Orange Box kunne udføre og holde til. Og så er der også den kommende Episode 3, derfor hed spørgsmålet også "Half-Life 2 Sagaen vil BLIVE en kæde af _ spil." De spil der intet har med Half-Life 2's singleplayer historie at gøre, har intet med sagaen at gøre.
|
|
|
#54 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2010
![]()
|
Faktisk er hl2 lost coast og hl2 deathmatch ikke med. Jeg tror når de siger sagaen mener de kun spillene der har noget at gøre med histories erko tror jeg det er hl2, hl2 ep1, hl2 ep2, hl2 ep3 som snart kommer KAN IKKE VENTE!!!
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#59 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Maldark var heldig at det var ham der blev trukket under lodtrækningen imellem jer 2. Jeg kan kun sige held og lykke næste gang. Tråden lukkes. Alt for mange unødvendige indlæg.
|
![]() |
| Tags |
| konkurrence, spil, steam, vind spil, vind steam spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:21.

Linear Mode