|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Vind et valgfrit spil til max 50 Euro, til Steam!
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citer:
, jeg har ingen XD, det kunne ellers være fristendeMå man gerne være med alligevel... Altså sådan bare for sjov?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det ville være nice
der er meget få som virkelig er interreseret i hardcore gaming spil. og dem der er har for det meste penge til det ![]() Konsol spil er også godt til dem der som bare kommer for at finde snydekoder til deres yndlings Hack And Slash spil ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Moderator
Snakkede også med en klassekammerat idag, og han sagde netop også at vi burde lave nogle konkurrencer med konsol-spil som præmier, da han ikke bruger sin PC til at game på =)
|
|
#27 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citer:
tak for det.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Moderator
OPDATERING!
Vi har valgt at fjerne kravet om at man skal have mindst ét spil på Steam. Så nu har ALLE chancen for at være med i konkurrencen. Steam findes på nuværende tidspunkt kun til Windows styresystemer, samt nogle få Linux styresystemer. Der er en Mac-version under udvikling. Husk, hvis du deltager i konkurrencen, og ender ud med at vinde, skal du - i tilfælde af at du ikke har en Steam konto - efterfølgende oprette en, for at vi kan sende dig din præmie igennem Steam. Læs mere her: Hvad er Steam? Held og lykke!
|
|
#30 (permalink) |
|
Moderator
Nu er der snart 24 timer tilbage, før konkurrencen slutter!
Så skynd jer at deltage. Husk at fortælle jeres venner og bekendte om denne konkurrence, så alle har en chance for at deltage! ![]() Held og lykke!
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 25-04-10 kl 15:52. |
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | SnydAdmin (25-04-10) |
![]() |
| Tags |
| konkurrence, spil, steam, vind spil, vind steam spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:21.

, jeg har ingen XD, det kunne ellers være fristende

【ツ】
der er meget få som virkelig er interreseret i hardcore gaming spil. og dem der er har for det meste penge til det 

tak for det.

Linear Mode