|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Vind Battlefield: Bad Company 2 til Steam! + Trøstepræmie
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#16 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg siger 330.
Forstår det ikke helt. Men jeg hedder Peperoni'en, og link til min profil: Min profil |
|
|
|
|
#17 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
888 tror jeg. det er sådan et symetrisk tal. jeg hedder marcus på steam Steam Community :: ID :: marcus
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er der under 2 timer tilbage inden konkurrencen slutter!
Det er ved at være sidste chance for at tilmelde sig konkurrencen. Kender man nogen som ikke ejer Battlefield: Bad Company 2, kan man også stadig nå at give dem chancen, ved at fortælle dem om det. Held og lykke ![]()
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 11-04-10 kl 18:35. |
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KONKURRENCEN ER NU SLUT!
Vindertallet som i skulle gætte jer til, eller komme så tæt på som muligt, var: 390 Vinderen af Battlefield: Bad Company 2 er: Maldark Vinderen af trøstepræmien, Plants vs. Zombies, er: lundahl Vinderne vil snarest modtage deres præmier. Liste over deltagere samt numre: Blackjack- 354 >> Stefan << - 864 Alf - 500 quake112 - 360 [DK] MAXIMUM - 32 killforhill123 - 753 lassehager - 879 Sirnoob18 - 188 saint5one - 465 jonasd97 - 1 Maldark - 365 hotelhabbo28 - 330 combatcarl - 888 Et stort tillykke til vinderne, og tusind tak til jer andre for jeres deltagelse! Held og lykke næste gang ![]()
| Skulderklap til Taizun af: | SnydAdmin (11-04-10) |
![]() |
| Tags |
| bad company, konkurrence, plants, plants vs zombies, præmie, steam, trøstepræmie, vind, zombies |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:35.

mit tal er 465 (:

【ツ】
Linear Mode