|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Vind Orange Box til Steam! + Trøstepræmie
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
KONKURRENCEN ER NU SLUT!
Det hemmelige nummer som I skulle gætte, eller komme så tæt på som muligt, var: 543 Vinderen er derfor blevet fundet! Vinderen er: quake112 På en tæt 2. plads, har vi: soldier2300 Tillykke til jer 2! I vil straks blive meddelt igennem en e-mail. Liste over deltagere, samt deres numre: Shamisk - 969 (Angav aldrig et Steam Navn eller link) Duspende - 2½ (Angav aldrig et Steam Navn eller link) quake112 - 500 (Vinder af konkurrencen) >> Stefan << - 256 Blackjack - 18 soldier2300 - 589 (2. Plads. Vinder af trøstepræmie) Tak til jer alle, for jeres deltagelse. Og et stort tillykke til de 2 vindere! ![]() Hold øje med konkurrence sektionen i den nærmeste fremtid, da der vil blive afholdt flere konkurrencer af denne type. Jeg har besluttet mig for at lave en lille konkurrence. Som titlen nævner, er det Orange Box man kan vinde. Orange Box er en spil-pakke, som indeholder følgende spil:
Det er således, at hvis man allerede ejer Orange Box, er det ikke muligt for mig at sende Orange Box til jer på Steam. Ejer man dog ingen, eller nogle af ovenstående spil, kan man godt deltage. Vinder man, og har man allerede nogen af ovenstående spil, får man blot en ekstra kopi af spillet på Steam, som man kan sende til en ven (Så har flere personer i bund og grund vundet! Så inviter alle jeres venner herind, så I alle har en chance for at vinde) Til den der kommer på 2. pladsen, vil der være en trøstepræmie. Trøstepræmien er frit valg imellem ét spil på Steam, som koster max. 10 Euro. Krav for at kunne deltage:Konkurrencen: Jeg har noteret et tal, som I skal gætte. Tallet er imellem 1 og 1000. I skal blot skrive jeres svar herinde. Konkurrencen slutter Søndag d. 4. april, klokken cirka 22:00. Alle svar-resultater der er skrevet efter klokken 22:00 på Søndag er ugyldige. Vinderen vil efterfølgende blive kontaktet via den e-mail de har registreret sig her på forummet med, og vinderen vil blive offentliggjort i denne tråd. Held og lykke! ![]() Der kan løbende forekomme ændringer i regler, krav, m.m.. Sker der ændringer vil det tydeligt blive oplyst.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 04-04-10 kl 22:49. |
|
|
| Skulderklap af 4 brugere til Taizun |
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Kravene for deltagelse er blevet ændret.
Nedenstående er blevet tilføjet/ændret: 4. Man skal angive et link til sin Steam Community Profilside/eller skrive sit Steam navn, sammen med sit svar. Derved har jeg mulighed for at se om i opfylder ovenstående krav(1, 2 og 3).
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 04-04-10 kl 16:18. |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Mit tal er 256
STEAM: Stefan308 Email: [E-MAIL Slettet] Du behøver ik indsætte din e-mail adresse. Slettede den for din egen skyld, da spambots tit har det med at rode hjemmesider igennem for e-mail adresser, hvorefter du bliver bombarderet. - Taizun [Yah, Post-Nummer 100!] Sidst redigeret af Taizun; 01-04-10 kl 14:34. |
|||||||||||
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Bemærk: Jeres Steam Navn er ikke det samme som jeres Steam ID. Jeres Steam ID bruger I til at logge ind på Steam med. Jeres Steam Navn er det navn som andre ser når I chatter med dem, eller spiller diverse spil med dem. Dette er også det navn I har på jeres Steam Community Profilside.
Med jeres Steam ID kan jeg ikke finde jeres Steam Community Profilside, så det er vigtigt at I skriver jeres Steam Navn.
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Medlem
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
![]() |
| Tags |
| konkurrence, orange box, præmie, steam, trøstepræmie, vind |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:32.

【ツ】

Linear Mode