|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
StarCraft® II: Wings of Liberty™ Beta Test - Invite a Friend
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået en ekstra invitation til Starcraft 2 betaen og vil tilbyde den herinde blandt dem der er interesseret
StarCraft® II: Wings of Liberty™ Beta Test – Invite a Friend Når jeg kigger inde igen imorgen eftermiddag/aften laver en tilfældig lodtrækning hvis der er flere interesseret. Smid en kommentar. VINDERTALLET ER: 421 (Bruger: Jumeok er vinderen) Deltagerlisten: ice_hiboy - 631 doom - 450 Soyaman - 343 >> Stefan << - 865 mikkel666 - 924 woozar - 200 LDJ - 777 billy - 49 Caprotis - 541 icywinner - 137 Djinn - 271 Yoyo - 704 overlorddkdk - 734 lwoid - 333 Jumeok - 414 bandittenSTRONK - 590 yapper - 269 wajnde - 925 nihasa - 813 (Dette tal er blevet valgt af Huma, idet brugeren ikke selv fik sat et tal ind. PS: Huma kender ikke til vindertallet. Kun mig og SnydAdmin kender til det) Jeg sender denne beta-key til Jumeok med det samme via e-mail og vil sige tak til de mange der har valgt at deltage. Håber snart at have flere ting vi kan lave lidt små konkurrencer om her på siden. OPDATERING: Skriv et tal i jeres besked mellem 1-1000 ::: Den der kommer nærmest tallet vil få denne Starcraft II Beta key. I morgen (d. 19. marts) omkring kl 20.00 fortæller jeg så hvilket tal jeg havde valgt. PS: Det er ikke tilladt at lave flere brugere for at være med i konkurrencen flere gange. Laver man flere brugere og benytter mere end én bruger i konkurrencen, er man udelukket fra konkurrencen.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af Taizun; 22-03-10 kl 01:18. |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
ja. jeg kunne også godt tænke mig at deltage i sådan en lodtrækning
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Alle der skriver her i tråden vil få chancen for at få denne key. Og skal nok sørge for det går retfærdigt til mht. hvem der vinder den. Vil i samarbejde med vores moderators lave en tilfældig udtrækning. (hvis ikke alle moderators også godt vil deltage om denne key ) - så må jeg finde en anden retfærdig metode
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
OPDATERING:
Ok, for at gøre dette så fair som muligt og i alle kan være sikker på jeg ikke snyder (Dette er jo Snyd.dk ) - Skriv en tal i jeres besked mellem 1-1000 ::: Den der kommer nærmest tallet vil få denne Starcraft II Beta key. Jeg giver en af mine mods et tal lige nu og garanterer at det vil foregå helt efter bogen uden snyderi. Har du allerede skrevet en besked herover, så skriver du blot en ny kommentar med et tal mellem 1-1000.
![]() |
| Tags |
| beta, invitation, starcraft 2, wings of liberty |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:22.

【ツ】

) - så må jeg finde en anden retfærdig metode
) - 
Linear Mode