|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
StarCraft® II: Wings of Liberty™ Beta Test - Invite a Friend
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#34 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er vi ved at være der... Kan se der er et par af de første der deltog, der ikke har fået bud ind med et tal efter jeg lavede reglerne om..
finder lige en metode via en uvildig part der kan give dem et tal hver (Huma fx. han har ikke hørt det magiske tal (Kun Taizun og jeg kender det)). så jeg hiver lige fat i huma og ser om ham vil give nogle random tal til dem der mangler... tallet offentligøres snarst og inden klokken slår 21.00
|
|
#35 (permalink) |
|
Moderator
KONKURRENCEN ER NU LUKKET!
Her er listen over deltagere samt de numre der er blevet tilføjet: ice_hiboy - 631 doom - 450 Soyaman - 343 >> Stefan << - 865 mikkel666 - 924 woozar - 200 LDJ - 777 billy - 49 Caprotis - 541 icywinner - 137 Djinn - 271 Yoyo - 704 overlorddkdk - 734 lwoid - 333 Jumeok - 414 bandittenSTRONK - 590 yapper - 269 wajnde - 925 nihasa - 813 (Dette tal er blevet valgt af Huma, idet brugeren ikke selv fik sat et tal ind. PS: Huma kender ikke til vindertallet. Kun mig og SnydAdmin kender til det) Denne liste vil også blive tilføjet til det første indlæg i denne tråd. Vindertallet samt vinderen vil blive oplyst i det første indlæg. Vinderen vil få besked via en e-mail fra SnydAdmin.
|
|
#37 (permalink) |
|
Forum Bossen
Du er netop den heldige der kom tættest Jumeok
Stort tillykke med det.Jeg finder lige den mail du har brugt til at lave din konto, og sender dig herefter beta nøglen du kan benytte. Edit: Mailen er hermed sendt.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 19-03-10 kl 20:20. |
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
Moderator
må sige jeg er en smule skuffet men tillykke Jumok
håber du får glæde af Beta Nøglen
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
#40 (permalink) | |
|
Forum Bossen
Citer:
Håber du får nogle gode timer med spillet og en fornøjelse at det faktisk er en SC fan der vandt nøglen - jeg er vild med det jeg har set indtil nu i spillet, ville bare ønske jeg havde mere tid til at spille det.
|
![]() |
| Tags |
| beta, invitation, starcraft 2, wings of liberty |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:26.

【ツ】

har vente på det spil i 12 år 

Linear Mode