|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Vind et par solbriller ved at være Facebook fan
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lavet en hjemmeside sammen med en god kammarat, og i forbindelse med vores hjemmeside på dluks.dk har vi også oprettet en Facebook Fan side: [d´luks] Modemagasin - dluks.dk | Facebook
Vi udlodder hver 3. måned et luksus produkt blandt de fans vi har på siden og jeg vil gerne inviterer alle jer ind også. (Husk at anbefale det til alle dine venner på Facebook - jo flere vi får ind, desto bedre gaver kan vi smide i konkurrencen)Første udtrækning er den 1. maj hvor vinderen vil modtage et par fede Valentino solbriller til en værdi 1595,- ![]() ![]() Yderligere info om konkurrencen kan læses her: Facebook konkurrence - Vind Valentino 1184/S Solbriller | Modemagasinet d'luks - Deluxe
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 09-03-10 kl 17:29. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Nice! Skal prøve
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
altså hvis man bliver fan af http://www.facebook.com/dluksdk så er man med i konkurrencen om de der solbriller
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Fedt nok... Glæder mig hel vildt
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
D'Luks har i bund og grund intet med Snyd.dk at gøre. Det er samme ejer, men der er ingen bånd imellem de 2 sider.
Derfor kommer deres indtægtskilder også fra 2 steder. Snyd.dk sponsorerer sine konkurrencer ved hjælp af bannere o.lign på siden, og det samme gør D'Luks efter hvad jeg tror også, på den side.
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Det ser vist ud til at de fandt en vinder
Konkurrence om et par fede pilotsolbriller fra Valentino. og det blev ikke nogen af os :P Bedre held næste gang folkens.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| facebook, konkurrence, solbriller, valentino |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:54.

- jo flere vi får ind, desto bedre gaver kan vi smide i konkurrencen)

【ツ】

Linear Mode