|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Holdeplads for vores konkurrencer
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi udbygger hermed forummet med denne afdeling til konkurrencer af forskellig art der vil blive afholdt af Snyd teamet.
Der vil blive mulighed for at vinde spil eller andet relevant gamer gear, ved at deltage i de forskellige konkurrencer vi finder på. Generelt vil det blot kræve en aktiv brugerkonto for at deltage, hvis ikke andet er opgivet. Hvornår den første konkurrence kommer tør jeg ikke lige spå om. Vi vil prøve at arbejde på et forslag og forhåbentlig vil du snart finde den herinde. Hvis nogen af jer ligger inde med en skide god ide til en konkurrence vi kan afholde, så skriv gerne.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Som hotelhabbo har skrevet og måske også alt andet merchandise fra snyd.dk.
Men det lyder meget fristende hvis man kan vinde gamer-gears ![]() - Måske en konkurrence om hvem der kan poste flest snydekoder? (der vinder moderatorerende helt klart :P) - En konkurrence om at give den bedste anmeldelse? - eller måske en konkurrence i arkaden? - tegne konkurrence? (fx logo?) - flere vil komme senere på denne indlæg ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 08-01-10 kl 11:46. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
hvad med at lave en konkurrence hvor man kan vinde gamer gear. f.eks først et headset, så måske lige en uges mellemrum, så en mus, også videre
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ja tror dog ik' det er alle der lige har råd til at give et grafikkort væk men jeg ved ikke om snydadmin har.
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
jeg tror heller ikke et grafik kort er det folk helst vil have.
det svarer lidt til en rustfri kæde til din cyckel. det er nice, og fedt at få fat i sådan en, men du ved ikke hvordan fanden man sætter den på uden at ødelægge noget ![]() jeg er sikker på gamergear og måske noget der kan bruges i sammenhæng med computer (lampe eller noget?) vil have stor nytte for folk. gamergear behøves jo ikke være et keyboard til 800. det kan sagtens være en musemåtte ![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
Eller nogle af de små seje og sjove gadgets man f.eks kan købe på coolshop
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
Den der kan sende mig et oplæg til en god og opfindsom konkurrence hvor mange kan være med, kan være med til at skubbe gang i en konkurrence med gamergear til vinderen.
Jeg har desværre ikke tiden selv til at finde og afholde konkurrencer (holde styr på hvem der vinder mv), men hvis en af jer kan vil det være perfekt.
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Jeg kan godt holde styr på konkurrencen. Men har ik lige nogen konkurrence-idéer på hovedet.
|
![]() |
| Tags |
| konkurrence, vind spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:13.

【ツ】

Man kunne også sætte en harddisk på højkant, et nyt grafikkort eller hvad ved jeg

Linear Mode