|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Konkurrencer Snyd vil med over tid afholde forskellige konkurrencer for brugerne, hvor det vil være muligt at vinde forskellige præmier. Vi modtager gerne gode forslag på konkurrencer. |
Holdeplads for vores konkurrencer
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 15
![]()
|
hvad med en konkurrence i arcaden
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er alt for nemt at snyde i arcaden. Så tror ikk der er stor chance for det.
|
|
|
#14 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Hey fandt lige en anden metode vi kan holde vores konkurrence.
Det her kræver dog at man har en youtube bruger. (Eller måske ikke). En eller anden kunne lave en video på youtube, hvor de snakker om konkurrencen og viser hvad præmien er. Det eneste man skal gøre er at sende en besked via youtube kommentar (eller via privat beskeden via youtube), en eller anden form for speciel meddelelse/besked. Også tager (fx. Taizun) en helt tilfældig person, også er det den der har vundet. (det lyder måske lidt ligesom den der med tænk på et tal, bare i video form?). Beskeden kunne også være et svar på et spørgsmål som man stiller i videoen. Fx. Hvad hedder snyd.dk´s ANDEN youtube bruger. (måske et dårligt eksempel)? På den måde komme der måske lidt mere reklame for snyddotdk.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er faktisk en rigtig god idé.
Har set mange som holder konkurrencer på YouTube, hvor de blot udvælger en tilfældig person iblandt kommentarerne, som vinder. Det vil helt sikkert lokke mange personer til Snyd.dk's YouTube kanal(er).
|
![]() |
| Tags |
| konkurrence, vind spil |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 16:24.

Man kunne også sætte en harddisk på højkant, et nyt grafikkort eller hvad ved jeg

Linear Mode