|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler |
hvis du skal købe ting fra nettet.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
det kan godt være den ikke er 100% relateret til denne her forum, men hvis nu en anden gav et link til en anden hjemmeside osv. til spillet så ville det være en god ide at tjekke dette.
Forbruger Europa: Howard - din interaktive shoppingassistent Gjort til opslag, den her slags vigtige ting må helst ikke gå i glemmebogen. - Huma ![]() HAHA NICE MAN!!!! TAK DU ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 11-02-09 kl 19:02. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
nice nok. tjekkede lige DBA og den siger god for den. jeg kan godt lide howard den er sej
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har fundet en side hvor der står at man kan få nogle gratisse ting(spil osv)
hvis man optjæner nogle point. nogen der ved om det er sikkert?? p.s. siden hedder PointShop.dk - Optjen point og shop gratis! |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke selv forsøgt mig med PointShop, men hvis du læser denne debat, ser de fleste af dem tilfredse og positivt på siden.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at vi her på Snyd ikke vil spammes til med diverse links, der henviser til en vis profil (f.eks. PointShop). Citer:
Ang. kort- og personoplysninger, sætter jeg også min grænse der .Spam går vel ikke kun udover e-mailen - men også mobil og postkasse ville være et oplagt mål for de mange spamsider. Sidst redigeret af † Daniel †; 15-02-09 kl 17:52. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citer:
for derinde snakker de også om det og derinde er de også sikker på at der ikke fusk med i spillet men.... jeg ved nu ikke
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil gerne henvise til disse to sider:
Internet Security | WOT Web of Trust Snyd Anmeldelser | Kundernes anmeldelser af Snyd De giver en idé om siden er skadelig / giver virus, eller om man kan stole på den. Begge kan desuden downloades som AddOn til Firefox |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
pintshop er okay men i skal bare haeve en email til nyhedsbreve fra dem
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har prøvet pointshop og det er total spil af tid i mine øjne.. du bruger lagt mere tid end det du får ud af det (regn selv en timepris ud). De eneste der er vindere i dette system er pointshop selv.
Er du smart, laver du i stedet en hjemmeside / blog og skriver om det der har din interesse, smider reklamer på og tjener mange gange mere end du vil kunne på sådan en side. så kan du tage dine reklame indtægter og købe de samme produkter som fås i pointshop. Og få meget mere for pengene / din tid
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 16-02-09 kl 14:31. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:07.

.

【ツ】

Linear Mode