|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler |
Den første Nintendo !!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2008
![]()
|
Hej!
Er på udkig efter den første Nintendo konsol. Er der nogen herinde der ligger inde med sådan en??? Jeg kan ikke huske hvad den præcist hedder, men det var den hvor man sætter en stor klods/diskette af et spil ind i. Jeg er selvfølgelig villig til at betale en smule for den. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nintendo 64 hedder den.
![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
nej det hedder den ikke. jeg har en N64 tror den hedder NES
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
NES er rigtigt. Nintendo Entertainment System. Det var den første Nintendo-konsol, og også den mest banebrydende nogensinde, i sin tid
![]() Dog havde Nintendo i mange år før det lavet andre konsoller, dog ikke med navnet Nintendo, men navne som: Color TV Game, Computer Othello, Game & Watch, osv. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ah... ja game and watch spillene de var så gode heh
![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ved ikke om dette kan bruges men her er en side hvor man kan købe forskellige retro ting...
Retro Computer (og det er ikke kun computer men også andre ting)
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:06.

Linear Mode