|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler |
Playstation 3 med 11 spil til salg.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pakken inkluderer.
Sony Playstation 3 (Fat Version, 40 Gb. Kan dog udskiftes) (Kvittering og Garanti haves, Dog ikke original emballage) Købt i Gamestop Sony Original Headset. 1 Sort original Sony Controller. AV Output Kabel. Et styk Kabel til opladning af Controller. Spil. Call of Duty: World at War. Call of Duty: Black ops. Grand Turismo 5. Bionic Commando (Covered er dog lidt revnet men spillet er intakt) Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII (Collectors Edition) Brothers in Arms: Hell`s Highway Prototype Assasins Creed 1 og 2 (1ern er dog ikke i original emballage men spillet er intakt.) Wet. Red Dead Redemtion. Byttes gerne til Xbox spil. Call of Duty: Black ops Call of Duty: World at War. Final Fantasy XIII. Splinter Cell: Conviction Red Dead Redemption. Fallout: New Vegas. Mordern Warfare 2 og eller 1 Xbox Live Subscription. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tingene sælges selvfølgelig også separat. Jeg vil ikke sætte pris eller noget på. Bytter gerne til noget øverst på siden. Byd gerne på det hele eller bare en af tingene i måske lige står og mangler. Jeg kan forsikre alle tingene virker som de skal og Spillene er godt behandlet uden riser. Cheers: I er velkommen til at kontakte mig på min Mail. nu-gat@hotmail.com eller Telefon: 22924521 (Helst gerne SMS) Vejle 7100 Mødetid og afhentning kan ske gennem kontakt til mig ![]() Cheers Nugat. Jeg tager imod alle klager over hvis nogle ting mangler og søger for at de bliver sendt. (Jeg betaler portoen) Fulde adresse. Gives efter aftale. Kontant betaling modtages kun. Sidst redigeret af @nugat@; 05-01-11 kl 09:17. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | ||
|
Moderator
Jeg må desværre meddele at det er ulovligt at sælge sin PlayStation Network account, i følge "Terms of Service" som man accepterer under registrering hos PlayStation Network.
Citer:
Citer:
Derfor har jeg valgt at fjerne den del af dit indlæg, hvor du forklarer at du sælger din PSN-account. Held og lykke med salget af konsollen samt spil ![]()
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jan 2011
Sted: Esbjerg
Alder: 20
![]()
|
Som du skriver, vil du også sælge spillet separat, men da det er Ulovligt at sælge/bytte sit PSN ID så vil jeg høre hvad du skal have for selveste spillende.
Call of Duty: Black ops. Grand Turismo 5. :-) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
tak for rettelsen ;D Vil ikke ske igen. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
@nugat du er en rigtig god sælger det at du tager billeder af det hele og alt mulig mange inde på dba tager falske billeder og alt mulig alle sælger burde gøre det samme som dig og ellers burde deres annonce blive fjernet. du ligner en man kan stole på
.var det fordi du købte en xbox 360? jeg har 192 timers og 1 måned xbox live Guld vis det er.
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Nej personligt hader jeg selv folk der lægger falske billeder ind på DBA. Jeg går meget op i hvordan tingene har det og hvordan de fungerer. Da jeg ofte tænker selv. "Jeg vil for alt i verden ikke snydes når jeg køber brugt over nettet. Men så må jeg jo selv følge mit eget råd. Derfor foretrækker jeg personligt sammentræf så vi er sikker på at vi ikke snyder hinanden eller kommer i tvivl. Derfor har jeg tit givet mulighed for at folk kan prøve tingene hos mig før de tager det beslutter sig ;D |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
men vis det er at du ville have de der Guld cards der så jeg ved ikke lige helt hvad jeg ville have for dem nok Rome: Total war guld over steam men det koster 9£ ellers kan jeg bare finde et billigere spil.
vis det er du vil gå med til det så sender jeg dig koderne til dig, og så vis du har steam (og har aktiveret dem og de virker fint.) så kan du sende det som gave over steam. men kun vis du vil .
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:05.

tak for rettelsen ;D Vil ikke ske igen.

Linear Mode