|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler |
[INDEKS] Låst
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
.Jeg er næsten hundrede på, at udviklerne af Sims har en form for Copyright (bedre kendt som ophavsret) på deres produkter, der gør det ulovligt, at kopiere bl.a. spil og musik over på en skrivbar disk. Det gør det bestemt ikke bedre, at du dernæst sælger det kopierede produkt til andre, hvilket heller ikke er lovligt. Jeg undskylder, hvis jeg fuldstændig har misforstået det hele, men jeg synes, at admin/Claus/whatever, skulle kigge på det, og vurdere om der er tale om en lovovertrædelse eller ej. © (fik lyst til at lave den) Sidst redigeret af † Daniel †; 18-08-08 kl 17:41. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu kan jeg se at du lige har redigeret dit indlæg 1 minut før din besked - måske du lige har slettet det? (Og bemærkning til alle: Dette var netop grunden til jeg tidligere havde fjernet retten til at redigerer dine gamle indlæg - Det introducerer jeg måske igen, og så må enkelte rettelser gå igennem en mod eller mig)
Det lugter godt nok af kopi salg - (som er strengt ulovligt og giver hæftige bøder). Men jeg kan ikke 100% vurderer om det er originale og derved lovlig salg eller om det faktisk er salg af kopier. Det må ohmycheat lige redegøre tydeligt og hurtigt - så jeg kan få slettet tråden.
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jesus christ man -.-!
Well, du ved jo selv hvad du har gjort forkert. Jeg synes bare, at det er dårlig stil, at slette den del af dit indlæg efter at jeg har fældet dig på det . Men jeg synes at folk skal gennemlæse denne tråd grundigt igennem og derefter overveje om de vælger at købe hos dig. Næste gang tager jeg et billede (ScreenShot), så der er nogle ordentlige beviser .Sidst redigeret af † Daniel †; 19-08-08 kl 18:37. |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 11:04.

【ツ】
.
Linear Mode