|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Køb, sælg og byt Her kan du handle med andre brugere på siden. Køb, sælg eller byt dig til nye spil titler |
Sælger Brugt DS Lite 300 kr. + 4 brugte spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Alt er solgt! Sælger Brugt DS Lite uden pen med 4 brugte spil til 300 kr. Du kan selv vælge 4 spil fra listen: New Super Mario Bros, Burnout, Worms Open Warfare, Call or duty 4, Star Wars Episode 3, Nintendogs og XXL2 (Asterix & Obelix) --------------------------------- Alt det til 300 kr. Sælger også mine spil 80 kr. Stk. Uden DS Lite eller DS Lite uden pen til 200 kr. --------------------------------- ![]() ![]() ![]() Tror nu ikke selv at jeg nogensinde for solgt den men forsøget værd Alt er solgt!
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af Taizun; 11-06-10 kl 23:29. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle billeder af det hele ville være fantastiske.
| Skulderklap til Taizun af: | lundahl (02-05-10) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Så er der billeder
|
| Skulderklap til lundahl af: | Taizun (11-04-10) |
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2010
![]()
|
jeg er da ret interreseret i den... Nu er det ikke til til mig selv da jeg bruger en DSI, men det er til en ven af mig, og jeg har selv op til flere reserve stylus penne.. Men hensyn til om det kun bliver DS lite, eller om jeg vil have spil med må jeg lige tage status til.. men Hvis du stadig har den, kunne det være muligt at vi finder et sted og lige mødes, af flere årsage.. Blandt andet at jeg trods at vil se om den fungere.. Ikke at jeg tvivler på dig, men det er rart at være sikker.. Jeg bor selv i KBH, så der skulle ikke være de store problemer... Håber at høre fra dig..
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Jeg har den stadig!
. Dog skal jeg lige have det det helle frem da den ikke er brugt i noget tid. Men garantere at den virker og også spillene. ![]()
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2010
![]()
|
Alle tiders.. jamen så tror jeg du kan betragte den som solgt
.. Nu skal jeg så lige være sikker på hvad det var med de spil.. var det dem alle, plus DS for 300? eller var det kun 4 af dem?.. For jeg er nemlig også lidt interreseret i Star wars spillet da jeg er ret stor star wars fan hehe, plus jeg har mistet mit eget worms .. Ellers skal vi også lige finde en dag og sted.. Jeg kunne foreslå fisketorvet da jeg alligevel skal derind en af de næste dage, men ved ikke om det er til besvær for dig? |
|||||||||||
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Skal lige finde ud af det. Men det er 300 kr. For ds + 4 spil.
Og ellers kan du købe dem du ikke har valgt i tilbudet ovenfor for 80 kr. stykket
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 02-05-10 kl 19:10. |
|||||||||||
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]()
|
Vi kan lige snakke videre på "privat besked".
Bare for at være sikker. Du ved godt jeg er 11 år ik'? Men så jeg tar min far med hvor en vi mødes ![]()
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 02-05-10 kl 20:20. |
|||||||||||
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:58.

. Dog skal jeg lige have det det helle frem da den ikke er brugt i noget tid. Men garantere at den virker og også spillene. 
Linear Mode